pandicornstories

Alla inlägg under februari 2015

Av Yoshii - 11 februari 2015 21:34

Har vart så grymt sjuk sedan natten mellan lördag och söndagen.

Blåbärssoppa, te och näsdukar har vart mina bästa vänner <\3

Får hoppas jag är frisk till på Lördagen då jag ska till Uppsala.

Kände mig duktig idag iaf. Jag gick upp ur soffan, in i köket och stekte lite potatisbullar till mig själv haha.

Sedan satt jag och spelade låten Drown av Bmth på gitarren.

Ska fortsätta ta det lugnt nu och försöka bli frisk.


Ha det bra!

Av Yoshii - 9 februari 2015 14:56

 

Omg titta vad jag hittade!

Jag minns så väl när jag gjorde den, då jag kanske var 9 - 10 år?

Haha jag har utvecklats bara liiiite sedan dess.

Av Yoshii - 9 februari 2015 14:38

 

Okej, det här är den första döskallen jag någonsin ritat.

Så blir det när man har tråkigt på bussen! Lite jobbigt bara när det skakar.

Och jag hoppas ni känner igen citatet. Om inte, så får jag väl berätta.

Det är ifrån Radioheads låt "Creep"!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hello!
Välkommen till min blogg.
Det här är ett ställe där jag kommer lägga ut bilder på vad jag har tecknat/ritat/målat, musik, sFX, och kommer troligen berätta ett eller annat för er!
Hoppas ni kommer gilla det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards